czwartek, 2 marca 2017

Powitanie?!

Nie powiem, że to moje pierwsze "Witajcie!", gdyż od jakichś 15 lat bloguję na różne tematy i nie jeden blog tematyczny przewinął się w mojej karierze.

Nigdy żaden z nich nie miał osobistego charakteru. Prowadzę strony dla organizacji pozarządowej, działam jako internetowa herbaciarka, kiedyś bardzo interesowałam się pewnym zespołem rockowym i skupiałam na nim wiele swej uwagi...

Dziś wśród wielkiego zabiegania, zwanego dorosłością, często nie mam możliwości odpoczynku, bycia powolną i zadumaną. Może ten mały kawałek Internetu da mi chwilę innego oddechu.

O czym pisać?

Okaże się z czasem. Jestem zapaloną podróżniczką, która nieustannie tęskni za górskimi widokami. Przykładowo, przedwczoraj wróciłam z Tatr. Dziś już mi trochę smutno, brak śniegu, brak leczniczo działającego na mnie widoku gór.

Jestem wesołą matematyczką - wszędzie przemycam swój przedmiot. Zawsze interesuje mnie to, żeby dzieciak po lekcji ze mną wyszedł oświecony i zauroczony matmą. Często mi się to udaje, co cieszy podwójnie.

Mam wiele pasji i zarówno wiele obowiązków spoczywa na mych barkach. Ciągle szukam swego miejsca na Ziemi. Każdy dzień to nowa przygoda i cały wachlarz niespodzianek. Zawsze coś się dzieje, zero rutyny. Taki to cały mój szalony, tulipankowy świat!

1 komentarz :